1 vecka kvar!!!

en vecka kvar.. sen anländer Jossa med kompis till patong å de innebär att jag får rumskompisar! yeah! ska bli gött efter 4 veckor själv! men när man e själv så gör man som man vill å kan bara ligga å fundera hela dagarna om man vill de :) men de ska bli riktigt skoj med sällskap i 2 veckor :)

idag ha jag bara atgit de lugnt å solat :) varmt å skönt! men de e snart dags att sola baksidan.. men e lite rädd för att bränna mig å jag e inte särskillt bra på att smörja min rygg själv.. så får ta de lite lugnt!
käkat sjukt god mixed grill idag till middag å de e underbart att de inte kostar skjortan att äta gott :)

bild på mig å Emma efter vi red elefant... lite halvrädd för att va nära den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0