Härliga Söndag :P

Ännu en helg har passerat.. shit går verkligen fort här i svängarna! Om exakt 4 veckor å 1 dag så e man hemma i Sverige igen. Å gud va jag ska käka ost då!! längtar så fruktansvärt!
Helgen har gått riktigt snabbt! Fredagskväll tillbringades på Bangla med Bar-runda med EBS! kanon kväll med en massa mysiga människor :) Lördagen spenderades först på  Karon beach för att va åskådare till Beerfrisbee! Många blev fulla men själv tog man det lugnt! blev en stillsam kväll tills klockan blev halv 11 för då drog jag å Jossan till skolan å sen blev de BANGLA!! wiiehoo :) slutade roligt, skjutsade runt på Frida i en kundvagn, å när vi äntligen kommer fram till Kycklingkebaben.. då är den SLUT! :( men men vi tog väll vanlig kebab som va sjuktstrak för min del. Åkte hem mot skolan å där var de full rulle...! KUL KUL!
Idag har jag bara slappat å vart på massage.. Är dags att börja packa lite också, för imorgon checkar jag ut från detta hotell :/  men ska bli kul att få se något nytt! så nästa inlägg blir från Bangkok eller från vietnam :)

Ha en bra dag där hemma, ser ut som ni har kanon väder!
Men här är de också kanon fint!


Gammal bild från förra årets ölfrisbee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0