Nah Trang!

Äntligen framme! efter alla om och men...  checkade ut hotellet vid 12.00 igår men fick hänga kvar på hotellet å sola tills 18.
Gick på vietnamesisk massage för att fördriva tiden.. Allt gick bra till en början, sköna massagebänkar å allt!
La mig på bänken å få se att de e en kille som ska massera mig! vilken chock jag fick! gick iaf bra å tror de va mest pinsamt för honom. Efter massagen kom vi fram till att den va bättre i Vietnam än i Thailand.
Sedan drog vi på en kanon restaurang där vi hängde i över 3 timmar för att tiden skulle gå.Men som tur va hade de bra underhållning å super god Baileysshake  :) mums!
Drog oss bort mot våran hållplats som vi skulle åka från till Nah trang... väntade å väntade å väntade... mer och mer skumma folk började stanna å fråga om vi ville åka med. TUR man inte va själv! efter 20 minuters försening kom bussen! å de var verkligen inte som jag hade tänkt mig! trånga gångar med en massa liggandes säten å massvis med vietnameser! Vi fick iaf en plats längst bak, där alla 3 fick sova bredvid varandra. Va en upplevelse av dess like! vilka vägar säger ja bara!
kom iaf fram och har redan fått vårt rum! så nu blir de sova nån timme och sen ut å se lite av stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0