Andra!


Jahopp då har redan gått en vecka sen man lämnade vita Lima för "gröna" Patong! Å jag har redan börjat sakna den svenska frukosten.. varför har vi så goda pålägg i Sverige? :/ aja har iaf en leverpastejsburk nu å hoppas på fler på tisdag :D 

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon till 12 å sen blev de poolen. Där jag läste ut min ANDRA bok.. shit! bara 5 böcker kvar! min andra bok va Carolina Gynnings bok - Ego. riktigt bra enligt mig! sen drog jag till skolan å mötte upp Emma! åkte till Junkan Å handlade lite, så nu kan jag göra Leverpastejsmackor.. men kom på sen att jag hade glömt gurkan :(  men men kommer ju fler dagar.. köpte ett nytt nagellack till min samling där hemma iaf :) å nu kommer lite bilder ;)



Mitt Hotellrum :)



Junkan! shoppingcentret! en av alla deras ingångar!





Min leverpastejmacka å världens godast jucie å då menar jag VÄRLDENS!



Å förresten håller jag tummarna att de ska lösa sig med internetuppkopplingen så jag kan se skidskytte!

Nu blir de lite trubadurafton på skolan med Max å John!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0