Besviken!


Besviken på Sverige!!! hur kunde rolf-göran vinna! usch! å blää... men men tur de finns sol här som kan överväga min besvilkelse!

Gårdagen bestod mest av sol å bad, känns lite som man e en prinsessa när man e här.. nybäddad säng, snyggt vikta handukar, påfyllt vatten i kylskåpet, postar vykorten å allmänt bara passar upp :) I LIKE!!!

Idag har jag å Emma planerat lite vad vi ska hitta på om dagarna, så vi hoppas på forsränning eller vad de heter på tisdag, så hoppas på de för verkar himla skoj! Vi drog även på oil massage idag, helt underbart säger jag bara :)

Vet att jag inte har lagt upp nått kort än men de får komma när jag har tagit några ;)


byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0