fränt!

vilken dag! shiit!,sov som fan inatt va nog lite trött efter bangla å all flygning!  men en helt underbar kväll på Bangla med Emma å resten av EBS, som slutade på rock city å jack&cola :)
vakna lite undernatten av att de tutades å hade sig, e inte van ljudet än :P
men nu kommer vi till de fränaste!  vaknade sent som bara den (har ingen klocka än)  att de va nån som skrek i hallen på hotellet, så gick upp å skulle gå på toa å då hörde jag att de va ju mitt namn som de ropa!!!!
å då fick jag väll öppna dörren å se vad som fanns där ute, Å där står Annie å hennes polare! så då har jag hängt med dom idag :) världen är liten å fanns så frän!


vädret idag har ju inte vart de bästa precis mkt moln men varmt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0