Lite för mkt bara!

Ojojoj vilken kväll! men sjukt skoj va den å kom inte ens ihåg vad klockan va när man kom hem.. vet iaf att de stängde på alla ställen å bilarna började köra genom bangla så då borde klockan vart runt 4-5 kanske.

Började iaf dagen med solning å min simtur som jag tar varje dag!  får dock hoppa över den idag för mår inte de bästa precis! Sen haka jag på Sandra på shoppingtur å hitta en massa rolig å bra affärer där de fanns nästan allt! I LIKE! ME LIKE :) tog mig en liten powernap å sen var de bara att svida om till poolpartyt! Riktigt trevligt å kanon god mat som vanligt! drog i sig lite drinkar å sen var de dags att byta om igen å fixa i ordning sig för BANGLA!! å de blev en sjukt bra kväll med Emma å gänget men blev nog lite dragna efter Nuus drinkar!

Fin dag i övrigt men får nog bli sängen ett tag till å sen lite käka! hoppar nog bangla ikväll fast de e lördag men de finns ju fler dagar att gå ut på!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0