vilket väder!

 Underbart väder idag!! 
gårdagens kväll spenderades på Bangla i vanlig ordning med Annie å hennes gäng!  blev några drinkar å sen gled man hem vi kvart i 2, fick räcka så för denna gång!  Vakna riktigt tidigt så fick bli en lässtund på balkongen till soluppgången å bara ta de lugnt å njuta av Thailand! Sen blev de ett snabbt adjö till Annie å hennes vänner som drog tillbaka till sverige :)

När de drog så kom de som jag hade längtat extra mkt efter... OIL MASSAGE!  första för denna resan å de va lika bra som vanligt om inte bättre! underbara thailand!  känns bra att de inte kostar så mkt för då kan man unna sig de extra många gånger!

Sedan kom det till de hära som jag hade lovat mig själv.. börja träna!!! Så de fick bli 70 vändor i min lilla bassäng idag så får se vad de blir imorgon!

Nu får de bli godnatt för min del! å så hoppas jag på lika bra väder imorgon som idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0