OJOJOJOOJ!!

NU är de många veckor sen jag skrev nått!
Sommarn e snart slut å de har knappt vart nån sommar!! Men de finns säkert nått plan som flyger till varmare länder å nya platser :)
 
De har iaf hänt en del sen jag skrev!
-Stoffer å sofie´s super kalas :)
-En helt underbar EBS-reunion i Linköping, Tänk att man kan sakna några så mycket!!!
-Ullared å Göteborgstripp men skratt å kunde slutat i gråt men fick bli skratt även då.
-Simmarfesten å Brännboll! Gick inte allt för bra men vann iaf  får grupp :)
-Dansbandsveckan, där man fick även kasta sig in bakom en bar under en kväll!
-JOBB JOBB JOBB, men de e kul :)
-Dop
-50-årskalas
Å nu tror jag att jag fick med allt..!
Men livet e väll som de ska men saknar många vänner som bor runt om i Landet som inte är så nära!!!
 
Ha de fint så länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0