Mitt andra hem!

Å dit kom vi idag, Patong har bott här mer än vad jag bodde i stenungsund. Flyget gick kanon å jag sov som vanligt! Himla skönt när de gungar...hoppade i taxin å började resan mot patong.. väl framme gick jag in på skolan å sa hej till Kea men tråkigt med inga andra kända  ansikten... EMMA FREDRIK!!!! Borring!
Tog packningen och gick för gå till hotellet som vi hade bokat, å när vi kommer fram står de en lapp på dörre å ett mobilnr.. ringer å dom svarar att hotellet är stängdt fram till december!!! Å fy fan så irriterande, men som tur e så finns de en massa hotell runt om så de fixa vi lätt att skaffa ett nytt.. med bastu å allt ;)
Shopping som vanligt å nu börjar jag fundera hur jag ska få med mig alla saker hem för att inte få över vikt, men på något sätt ska de allt gå! Får nog köpa en ny handbagage väska å lägga allla dessa kläder.  Köpte även denna resans första bikini å nagellack! Bara älskar min nya bikni men den får vänta tills man kommer till sverige så de inte blir sliten :P  Har även hunnit köpa lite presenter.. IDA  din e köpt redan nu! Så inget tjat mer :P
 
 
Å  frida dillar i sömnen som vanligt.... bla bla bla va??!
 
 
 
tjing tjing på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅ!! Mitt andra hem med, har bott där mer än i stockholm juu. Vill vill vill

Svar: MMM Emma jag vill också att du ska va här <3
Ida

2012-11-29 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0