Lite shopping!

Vilket ställe! helt annorlunda mot mui ne! Vi gillar nha trang! lite mer håll i gång å mer restauranger att käka på.
Sov som en stock till 10, sen va de dags för frukost och som vanligt blev de omelett :P Tog en runda på stan å kikade å de slutade med 6 par solbrillor rikare ;) fast alla ska inte jag ha, har ju en liten beställning hem till grabbarna :)
Vädret va inte de bästa, men vid 2 tiden så sprack de upp å då gick vi upp till poolen :) hängde där å läste bok å njöt av livet som vanligt!
senare va de dags för mat å då gjorde jag något som jag aldrig ha gjort förut, SPARADE drinken som jag beställde in! helt otroligt! va så stark blandad så den gick inte att dricka, fick räcka med halva för sen fick jag nog! inge mer strawberry daiquri här inte...
Gick runt lite till på stan å försökte leta efter någon marknad, men de lyckades vi inte hitta.
Blev iaf ett inköp av en till bikini, kunde inte låta bli :P
Sen gick jag å brudarna på MIN första manikyr å pedikyr! sjukt billigt (35 kr) för 1 timme! Valde fransk manikyr på naglarna å på tånaglarna fick de bli blågrönt. Blev riktigt nöjd med manikyren så får nog fortsätta med detta!
Imorgon blir de stranden och lämna in tvätt :)
LIVET LEKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0