Freedom beach!

SOL MOLN SOL MOLN! kanon dag som började med Sol å som avslutades med moln.
Idag tog vi en longtailbåt till freedom beach, där vi hängde en hel dag å bara sola..
tänkte inte så mkt på brännan för har ju vart här i över 8 veckor så då borde väll inget hända..
Men Jo då fick en fin PANDAbränna! å fy va varmt! plus att har fått sjukt ont i magen så har fått en massa medicin! Så nu måste jag bli pigg å frisk! Imorgon drar vi på Öturné!  7 öar ska besökas å lilla Ullis fyller år!
Får hoppas att jag känner mig mer frisk imorgon för de ska ha vinkväll å de vill man helst inte missa!
Har också idag "pratat" med evelina å anders på skype. Dom hörde mig men jag hörde inte dom men helt underbart att se dom å få skriva av sig lite!
NU blir de snart kvällen för imorgon vid 8.00 kommer bilen å hämtar upp oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0