whiiiooo!!

Jag lever..! Va ett tag sen de blev ett inlägg, men men har haft "fullt" upp! Kan man väll säga eller att min blogg är inte mitt största intresse :P
Har iaf hunnit satt in alla bilder i album som jag tog förra gången i Thailand så nu är de dags att beställa dom som jag har tagit i år så får vi hoppas att de sitter i ett album innan nästa år ;)

Gör lite som jag vill om dagar så jag njuter väll än av lite, har kollat lite utlands resor för e redan grymt sugen på lite sol å se lite nytt folk :) så får se.. om man ska boka nått eller vänta till höst..
Livet e iaf underbart nu å man har tid till allt man vill! :D

Imorgon blir de iaf jobb :D Hos mina favvisar!
Ha de så bra tills nästa gång jag skriver.. för de kan ju dröja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0