Köpa!

Ska nog ta å köpa mig en thaimassör..! fy fan va gött de e! känns rätt lyxigt att man kan köpa en timmes massage för 65 spänn! gillar de till max! så nu får jag vänta  några dagar å sen så får de bli en till!

Idag blev de också en sovmorgon, å de börjar inte kännas bra... kommit till en dålig vana! måste få ett slut på de ;)  Blev bad på Karon med fredrik å emma, va kanske inte bästa vädret, men helt okej! Har blivit mycket folk på Karon i år mot förra året, men de blir väll säkert fler å fler som åker till thailand för sol å bad! Åkte hem vid 4 för emma skulle börja jobba vid 5.. så då tog jag mitt pick å pack å gick till poolen för å få sova lite skönt till eftermiddags solen :) Hämta även min tvätt som var klar efter alla om och men, men fick iaf allt tillbaka som jag lämna in, så de var lyckat iaf! Å sen är de fan så tur att de finns skype så man får prata en sväng utan att de kostar nått. Å få se på när felixen häller maten över sig när han ska äta. Då ser man att de e sig likt hemma :D

sen kanske de e dags för en bild, så lägger in en på en bil.. Pappa hade ju Opel zafira men här i Thailand finns de tydligen???? Chevrolet Zafira? konstigt land..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0