Lite fler Limfolk!

En liten rättning i min blogg ;) fick se igår att de heter wineconnection å inte winecollection!!!


Då kanske man ska börja berätta om gårdagen!  sjukt rolig!!!
startade dagen med att bli upphämtad vid 8.00, å fick åka bilen en hel del..
Kom fram till fyrhjulingsstället, å körde de i en timme, riktigt roligt men hade gärna fått gått lite snabbare, men vem vet då kanske vi hade förstört en massa å fått betala för de :P
sedan drog vi till elefanterna, å de var väll en "thaigrej" som skulle göras förra året, men fick bli i år! Lite läskigt när elefanten gick nerför, man hade ett litet å slitet gammalt bilbälte som skydd så man inte skulle ramla ur korgen. Å vi klara oss fint!
ÅÅÅÅÅ så kommer vi till de bästa av de bästa! forsränningen! blev en massa skrik å skratt på samma gång plus att man åkte runt i båten som en visp i en kastrull :P men en helt underbar å super rolig grej!  å de måste testas fler gånger!  plus att jag gillade vattenkriget mellan båtarna :)
fick även se ett vattenfall men blev inte allt för impad.. Å sen va de dags å åka hem å de tror jag både jag å Emma kände skulle bli skönt!  men då fråga chaffisen om vi inte ville se Monkey cave eller nått sånt, Så då åkte vi på de... först trodde vi att de va bara 10-15 apor som hoppade runt å ville ha mat, att det var det som var fränt, men sen fick vi se när vi kolla upp mot berget/klippan att de krylla med apor!  å då fatta vi vad som va fränt med stället!!!! skoj att få mat dom för deras händer va exakt som våra fast mkt mkt mindre!
Underbar utflykt med bästa Emma :) 

Idag har jag solat å simmat :) gick även å hälsa på ceasar å köjbröderna å fick se deras hotell, å tur jag bor på mitt säger jag bara!  å tur för dom att de ska byta imorgon!  fick iaf leverpastej å gott å blandat :)
Har även  skypeat med Johanna å Felix! roligt men konstigt att se varandra å prata men inte va nära varandra för 5 öre. Tur de finns  skype!!!

Får se imorgon om jag ska träffa Josefin, Sunne från gamla frisör klassen imorgon :)  men tar dagen som den kommer å gillar de!

kommer bilder på min å Emmas utflykt sen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0