Hemma!

ÅÅÅÅÅÅÅ!!! så arg jag blir!!! Mitt långa blogg inlägg försvann!! Blä..

Har iaf vart hemma nu i en vecka å de är underbart :)
Har hunnit med en hel del å så har jag försökt å sova ikapp tid! Så jag inte e trött när klockan är 17.
Börjar tappa färg så nu hoppas jag på lite sol men ändå att snön ligger kvar! blev ju lite besviken när jag kom hem å de fanns knappt snö kvar :( men men tiderna förändras på söndag börjar sommartid :) å de blir ljusare på kvällarna! Å alla blir lite gladare å tror att sommaren är nära ;) haha!
Har iaf hunnit med att hälsa på alla som jag hade tänkt så jag har haft fullt upp.
Blev inge Hard Candy i lördags å de sög att jag missa de, men inge kul att fest när man blir trött vid 23 å vill sova...Så de fick bli en lugn å skön helg med lite olika kalas har nog aldrig fått så mkt tårta på en vecka :) Å om två dagar så är de tårta igen för då fyller Anders år.

Har inte hunnit packat upp resväskan än men de e bara de tråkiga kvar att plocka upp å då tar de sin tid :P
Bäst var iaf att allt va tvättat å bara att plocka ur direkt :) Å halva resväskan va ju saker till andra så då blev den hyfsat tom direkt :P

men nu orkar jag inte skriva så mkt mer... Morsan har åkt till Ullared å jag har lite saker som jag vill ha! Bättre att inte va med för då köper man en massa onödigt:P

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0