Oj!

Haft dåligt med tid för att skriva nya inlägg!
E iaf tillbaka i Patong och de känns sjukt skönt! Har bara en vecka kvar här nu men de känns faktiskt helt okej att åka hem.. regn å en massa tråkigt som händer.. Under helgen iaf har jag vart på Bangla båda kvällarna :) Fredag tillsammans med Frida Å Ullis! Å lördagen blev de utehäng med deltagarna från ölfrisbeen! Sjukt roligt å gick hyfsat bra å vi vann iaf en gång över grabbarna!
Idag har jag mest kollat på Vasaloppet å nu skidskytte! Hann även med en kort stund vid poolen mellan regnskurarna!blää hatar regn!

Om Bangkok! Himla cool stad med en massa shopping:) Hann inte med så jätte mycket men blev iaf några turer runt i tuktuk. Blev inte så imponerad av MBK tyckte de va mest skit men handla iaf lite saker :P Träffa Även Dempa å Tobbe där! Kul att se lite "nya" människor efter en resa med 2 i 2 veckor!
Fast de bästa med bangkok var nog ölen å fotmassagen! :)

Imorgon flyttar jag in till Frida å Ullis :) så då lämnar jag mitt fina hotellrum å mysiga täcke! men om 8 nätter så ligger man i sin EGEN säng!


Natti natti !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi längtar efter dig! Bara 1 vecka kvar =)

2012-03-04 @ 20:29:40
URL: http://frokenlimberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0