Oj nu var de längesen...

Längesen man skrev ett hyfsat inlägg, alla har vart så korta på sista tiden men de beror på att jag har inte så mycket tid att sitta vi datorn. :P
 
De har hänt en hel del, vart på möte inför helgdagis som kör igång v.51 till v.16 så då vet ni vad jag gör på helgerna! Alltså jobbar å tjänar pengar istället för att spendera alla .
I Tisdags var de dags för biljettsläpp..! Å jag hade turen på min sida å dagens teknik att tacka, för den 24 maj bär de av mot Stockholm för att få se BON JOVI en andra gång :) Skönt att man har något att se fram emot :)
Packade även klart resväskan inför Thailand, finns mycket plats kvar i den men behövs inte särskilt mycket grejer för allt finns på plats om man vill köpa :)
Ska  blir underbart att få komma till värmen njuta av dagen å bara vara! Får väll se vad vi har för planer för hela resan kanske blir nått annat tok än vi har planerat. Öppna för förslag :)
Jobbet fungerar super och jag trivs som fisken i vattnet, synd bara att man ska lämna dom efter jul :( Mina gofisar!
Men livet går vidare med nytt jobb å nya möjligheter... !
Just nu ska jag försöka njuta av de sista dagarna i Sverige innan man åker iväg för när man kommer hem är julen nära !! JULMAT <3  götteligött!
 
Tjohej på er å trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0