Höst & Regn!

Regn regn regn regn... hade iaf hoppas på en fin augustimånad, men icke!
Men nått som e bra är att de spelar ingen roll att man jobbar när de regnar  :)
Har iaf fått min nya telefon så får se när jag ska starta upp de, hade  egentligen inte behövt en ny men vart ha ett abonnemang så då fick de bli en ny! Kul med bra kamera iaf!
Fick äntligen över allla mina fina bilder från min gamla telefon så då tänkte jag att jag kunde visa några:)
 
 
 
 
Blommor som har kommit upp efter planteringen i våras :) MIn favvoblomma, Animon :)
 
 
Zorro en augustikväll
 
 
Stompbakning inför "efterfesten"
 
 
 
kantareller !!! MUMS!
 
 
 
Några kort iaf!
 
Imorgon vid halv 5 tar jag helgen! Ska bli riktigt gött!
 
 
 
 
 
HA DE!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0