Volleyboll :)

Ja nu har man spelat volleyboll 3 gånger denna vecka å fan va roligt de e! Fast man e lite kass :P
 
Veckan bjöd iaf på en massa jobb å tyvärr så va de sista dagen i fredags på dagiset i lima, får hoppas på folk blir sjuka så att jag får va vikarie :P dessa 5 veckor gick sjukt snabbt å lika gjorde denna sommaren! Inte så många dagar kvar av augusti å de känns lite konstigt! Börjar redan längta efter värmen å få lite färg på huden!
 
Fredagen fick bli en pizzakväll i sälen innan vi drog upp på Experium för att få se Snabb cash 2 med ulrica å frida. Filmen va helt okej men längtar till 3:an om de blir en till ;)
 
Lördagen blev en riktig slapp dag å de behövdes! Martin va hit å visade lilla Charlie som va hur söt som helst å på kvällen bar de av på överraskningsfest för mats som fyllde 50! Trevligt och god mat :)
 
Söndag idag å jag tror alltid söndagsförmiddagarna känns lite halv tråkiga! Slut på ledigheten, men som tur är denna vecka så får man va ledig i 3 dagar! På kvällen blev de volleyboll å sen drog jag till Johanna på Blingo Party skulle hitta nå fina barnkläder men fick bli kläder till mig själv ;P skoj för mig!
 
Nu är de bara att sova så man är pigg tills imorgon för då e de ny vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0