Måndag !

var de redan en ny vecka! shit va tiden går fort! 7 veckor kvar å sen e man plötsligt hemma... aja ska hinna med en massa innan iaf! idag blir de mest bilder med text under :)





Började dagen som vanligt med Poolen å att läsa! startade på Ron Jeremy´s bok. skönt att bara va å ta sin simtur för sig själv :) Tills man blir lite för rastlös å inte kan ligga still.. då är de dags att lämna poolen!

Drog mig mot centrum i Patong för att kika runt lite, fick bli Junkan!Finns så många ingångar till dett centrum så man hittar knappt ut när man har kommit in! Unnade mig en väldigt god middag på winecollection! sjukt god mat! Va också ute efter att hitta några fler Bikinis :P (jag som inte har någon sen innan) Haha! gick iaf runt å kika i nån timme, å hittade världens sötaste å gulligaste topp för 1400 bath! ååå då kommer snålheten fram å man tycker de e för dyrt! (ca 300 s.kr) så den fick vänta.. kanske köper den ändå sen!
kikade runt lite mer å kom till den stora bikini avdelningen! YES! men hittade fan inte den sorten jag köpte förra året så blev lite less.. men från våningen högst upp så såg jag ett bikini ställ som jag hade missat å där var dom!!!! så köpte 4 st till priset av 916 bath!! sjukt billigt å de bästa att man inte behöver pruta ens!  lycklig man blir!  men förr övrigt blir kontot mindre glad, men har iaf betalat rätt mkt idag, för tog å betala 20 000 bath till hotellet så de inte blir så mkt sen när man ska åka! :) bara 3 veckor kvar å sen blir de vietnam :) wie! kollade resor igår å hoppas på att de inte blir allt för dyrt men de såg ut som priserna va på min sida å snart så är de påfyllning av kontot så de ska bli gött :)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                




Min godmat på Winecollection! å jag som inte gillar varma grönsaker, men jag älskade Morötterna! mums!




Mina bikinis som jag köpte idag :) ett riktigt fynd! så hoppas de får in lite nya färger å modeller! blev iaf en röd,en grön, en svart å den orangea med lite mönster på :)


Imorgon bitti, 8.00! ska alltså upp tidigt! Då bär de av på forsränning, elefantridning å fyrhjulingstur :) ska bli skoj men lite nervös e man allt! Längtar efter elefanterna iaf för dom skulle jag ha hälsat på förra året! men man blir lite lat när man är här så lång tid!

Ska iaf sova lite nu så jag orkar paddla imorgon! ching ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0