Strandhäng!

Badade för första gången i havet igår :) wiie! gillar havet men inte allt salt som gör att man blir stel..

Igår mötte jag upp Josefin från Sunne! å hennes kille, blev strandhäng å lite visning av Junkan :) Sen komvi på att vi skulle ta en barrunda lite senare! så de blev käka på Harrys, men en massa gott, fläskfilé, pepparsås, TACOS, klyftpotatis.. Mums säger jag bara! Drog en riktigt barrunda som slutade med att alla 3 var aspackade! tror dom blev nöjda av min Banglavisning :)

Idag drog jag till Karon med grabbarna, så gick de en heldag till med strandhäng :)
Köpte mig en massage sen å nu ligger jag här och är trött som fan, så de blir inge Bangla för mig ikväll inte.. de kommer fler dagar å här kan man gå ut måndag som lördag så då kan jag ta mig en fylla en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0