Livet på en drinkpinne!

Ja  de kan man säga har jag å Ida Kommit på :p
Skönt då har midsommar passerat å i år slapp man all dryg planering å gjorde precis vad man kände för! GÖTT!
Å Sen är de bara ett halvår kvar till julafton å julbordet :) JIIIHAA!
Fast först lite sol å sommar å sen en fin höst!
 
Idag fick jag till ett super kort på älgen som var å hälsa på två gånger på gården så nu snart har jag fått till de perfekt kortet på en älg så att jag e nöjd! ( bilden kommer sen)
Nu längtar jag mest till helg då de blir kalas i parken å sen hoppas jag på lite dagar i stugan innan de bär av till LINKÖPING! Ska bli roligt att få träffa alla igen plus att få se en ny stad i sverige.. brukar ju inte hålla till i den delen av sverige precis... men men längtar längtar!
Veckorna går himla fort å nu hoppas jag på kanon väder hemma i sverige så att alla sista minuten resor blir billiga :) För då blir de att sätta sig på ett plan igen å åka till värmen!!
 
Aja slut tjatat för denna gång! Hoppas på en stor SOL imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0