It's My Life!!!

ÅÅÅÅ va jag saknar cypern..!
Helt klart bästa resan som jag har gjort för att vara bara en vecka..
Underbart väder, underbar mat å en masssa underbara människor som gör resan KANON!
Kan inte annat än Tacka IDA för hon hängde med på min tok idé..
Nu börjar verkligheten igen men får nog bli en resa snart här i aug... kanske Rhodos eller en sväng till Kos  eller köra båda på en å samma gång :)
Cypern har iaf allt enligt mig, så är de ett ställe jag ska till en tredje gång så får de bli Cypern!
Lägger in lite roliga bilder från en super rolig bargata där vi hängde som mest!
Livet är väll bara för roligt!!  
 Poolhäng

 Party party

 Drinki drinkiii!!!



Njut av Livet så länge de varar! ONE LIFE LIVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0