Sommar sommar sommar!!!!

Vilken vecka! sol sol sol helt otroligt! men väldigt skönt..
Har iaf kommit på att jag å Ida valde verkligen rätt vecka att åka på.
Kom hem å så var de lika stålande väder här som på cypern.
Veckan har iaf spenderat väldigt mycket i solstolen :) å där trivs jag bäst!

På fredagen drog jag mig till sommarstugan för årets första övernattning. Tänk hur bra man sover där!
Lördagen blev de fiske å sol, å en massa skratt med Ida som dök upp mitt på soliga dagen.
Den viktigaste delen på hela helgen missa vi inte heller.. KORVGRILLNINGEN!!!  MUms Mums mums!
Söndag drog jag hem tidigt så de inte skulle bli för varmt för zorro i bilen, Fixa å dona med fridas år inför balen för på Fredag smäller det!!! Då ska allt va perfekt! :)

ÅÅÅ dagen fick avslutas med en skön promenad med Ulrica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0