VUXEN?

POÄNG!! denna vecka har vart full med jobb å de enda jag minns e att man lägger sig å sen går upp! blev mer jobb en vad jag hade trott men jobb fram till v. 38 torsdag än så länge :P
 
Helgen har mest handlat om lugn å ro! helt underbart att få va i stugan å bara VA! Blev en hel del blåbär å en hel del lingon! Men de va kul för första gången i mitt liv att plocka bär! När vi drog hem från stugan idag så stanna vi å plocka lite gula kantareller, himla kul att få hitta dom bland gräs å stubbar :)
Hemma stod min "Saft" å väntade på att bli klar så då fick man fixa med den, lite för mkt citron men funkar för mig! Sen va de dags att rensa alla dessa blåbär så de tog sin tid, för att jag skulle slippa förpacka alla så fick de bli en paj också :) Efter de så slog jag till med ett gäng köttfärsbiffar med lite rosmarin i! Mumsfiliibaabba :)
Så hela helgen kan man säga har vart vuxenpoäng :P HAHA
 
Men men man börjar ju bli gammal, eller??
En bild på sjön innan de va dags för lite pimpling :) Underbart väder!
Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0