Beach 2013?

ÅÅå va jag glömmer bort denna  blogg kul att skriva men blir inte av just nu.
Har iaf vårkänslor!! Helt underbart med solen på dagarna och att de inte blir mörkt så fort på kvällarna. Nu är de ljust när man slutar jobbar å dett gillas skarpt!
 
Om dagarna  jobbar jag mest å hänger på gymmet när jag kan å beach 2013 kan man ju fetglömmA!! De får nog bli beach 2015 elller något år efter de.. för jag tror aldrig man kommer i någon beachform.. Känns iaf gött i kroppen att man orkar mer å man börjar få lite reslutat. E de nu man ska sluta å ge upp för man inte har fått de resultatet man ville? Men tror jag allt ska prova hålla i gång tills maj å sen får vi se vad de blir! Börjar se i min kalender nu att de flesta helgerna fram till midsommar är uppbokade men massa olika skoj, de gillas men ändå inte! blir inte så många spontan resor då...
 
För 2 år sedan gjorde jag de roligaste i mitt liv å fastna för Thailand <3 Underbar resa med en rolig och lärorik utbildning. Fann vänner för livet och som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Saknar dom sjukt mycket och skulle gärna göra om kursen en gång till bara de var samma personer i kursen. Hoppas de blir en återträff här snart för det blir alltid så bra när vi samlas :)
 
Har kommit underfund med att jag är rätt nöjd just nu med livet och är glad för allt som jag har gjort :) MAN SKA ALDRIG TVEKA!  Man ska göra det man vill å på det sättet man vill!
 
Jobb imorgon igen men bara 7 helger kvar att jobba å kanske bara 6 st om jag får som jag vill.. men de får jag förhoppningsvis :)
 
 
Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0