HHHAAnooi!!

Ja då har vi vart ute i Skärgården ute.vid Halong Bay! Fint var det men vädret var inte de bästa å inte det sämsta heller! Vi hadr iaf en guide som var på topphumör hela resan. .. Att han orka!! Mat å boende på båten var inget att hurra över så de blev ris till middag å lunch :P Vitnameisk mat e intf gott! Usch å blä! Vaknade iaf på båten av två skrikande vitnameser att de va dags för frulle! Ååå frulle... eller Uuhj va äckligt! Kom iaf hem till hotellet efter 4 h i minibuss! Trafik å gropiga vägar! Gupp gupp å ingen sömn knappt! Inte lätt med ryssar, svettig typer och lite halv kepiga backpackers!! Jag å Frida har iaf konstaterat att vi INTE e några backpackers!

Efter vi hade duschat å fixat oss så var de dags för sista middag i Hanoi!! Jag hade sett ett ställe när vi åkte buss å när vi kom fram så tro det eller ej var de lika matkedja som när jag åt min godaste mat i Sagion för 2 år sen. AL FRANSESCO'S!!! love love love it!! Så vi slog till på 2 förätter var en god köttbit och avslutade med en varsin efterrätt! ! yihooo vad glad magen blev!! Äntligen mat som går att äta :-D

Imorgon 5.40 tar vi en taxi mot flygplatsen för att bege oss till Bangkok å sol!!
Ska försöka att ta oss med tåg till Hua Hin där 5 nätter väntar på oss:-D Vi hoppas på sol och bad för det är där semestern börjar :-D

Nu strax är det sova som gäller! !

å Moster om du läser detta svara på mitt mejl!
Puss å kram






Sista bilden är från 6.00 Hoan Kiem lake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0