Thailand igen och nu har man lite tid att blogga!

Nu är det den näst sista natten i Bangkok! Njuter av utsikten från vårt lyxhotell men vet inte om de här med lyxiga saker är min grej! Kul med något nytt och spännande men tror jag passar bäst in i medelklassens hotell där man kan gå hur man vill och i vad man vill:-D

Khosan road var lika underbart som alltid med full fart och god mat! Vårt hotell denna gång låg mycket bättre på gatan så de var lättare att sova :P Rummets yta var
däremot mycket sämre lite ovan att få stå mellan toalett och handfat när man ska duscha! Men allt går här i Thailand!

Idag har det inte varit särskilt bra väder vaknade av en massa regn :( Så ingen solning idag men de gör inget behöver vila huden lite efter all stark sol ;-)

Imorgon ska vi äntligen få käka frukost och då är det dresscode som gäller! Inga flipflops å lite mer där till..
Byter hotell imorgon en snabbis för att ha någonstans att ha våra saker på och få ta oss en tupplur! Måndagsmorgon är det uppställning vid 05.00 för planet går 7.00 till Hanoi!! Å denna gång vill jag inte bli lurad på en massa pengar som sist jag var i Vietnam! Hoppas på att få en bra upplevelse av Hanoi!! Åå förhoppningsvis tar vi oss ut till Halong bay :-D

Nää nu är det snart dags att sova så att frukosten närmar sig ;-)










Lite bilder från hotellet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0